Uređaj za ispitivanje nepropusnosti za rano otkrivanje propuštanja između prostora za sagorijevanje i rashladnog sistema
2-djelni set, u ORSY® sistemskom koferu
Jednostavna i brza primjena
- Prikladno za sve današnje nastavke zatvarača hladnjaka i ekspanzionih spremnika
- Nema dugotrajne montaže jedinica
- Pouzdana dijagnostika u roku od nekoliko minuta bez potrebe za skidanjem dijelova
- Idealno za rutinske kontrole i servisne radove
- Idealno za kontrolu motora u trgovini polovnim vozilima
Pouzdano se mogu dokazati i najmanja propuštanja, te ona koja nastupaju samo kod visokog pritiska sagorijevanja (iznad 30 bara) i visokog opterećenja
- Propuštanja koja se pojavljuju samo privremeno pri višim temperaturama moguće je dokazati naknadno
- Optimalna nadopuna testu pritiska (samo max. cca. 1 bar)
Upotrijebljena tekućina je bezopasna, ne sadrži kiseline i nije zapaljiva
- Neproblematično zbrinjavanje otpada
- Ekološki prihvatljivo
Napomena:Važno: Kada koristite ispitivač curenja CO
2, uvijek vodite računa da se ne usiše rashladna tekućina. Dizelski motor radi pri malom opterećenju sa velikim viškom zraka, pa gas za izgaranje sadrži visok udio svježeg zraka. Stoga, prije izvođenja testa curenja CO
2, postavite dizel motor pod što veće opterećenje pomoću probne vožnje ili ga podrgnite većem broju obrtaja.
Područje primjene:Omogućava mjerenje sadržaja CO
2 za rano otkrivanje curenja između komore za sagorijevanje i sistema za hlađenje u vozilima. Na primjer, nakon pregrijavanja motora, kod sumnje na propuštanje kad test pritiska (1 bar) ne pokazuje siguran rezultat, kod sumnje na kapilarnu pukotinu na glavi i bloku motora ili na oštećenu zaptivku glave motora.
Način primjene:Umetnite tester propuštanja CO
2 u otvor hladnjaka ili ekspanzione spremnike i pritiskanjem pumpice pregledajte ima li zračni jastučić rashladnog sistema povećan sadržaj CO
2 (= gas sagorijevanja). Plava tekućina u srednjoj komori testera propuštanja CO
2 preko “zelene” u smjeru “žute” ukazuje na propuštanje između prostora za sagorijevanje i rashladnog sistema. Tester propuštanja CO
2 moguće je primjeniti kod vrućeg, a kod rutinskih kontrola i kod hladnog motora. Tečnost za test mijenja se nakon svake upotrebe.